.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
8 وزیر میهمان 7 کمیسیون تخصصی مجلس

وزرای رفاه، بازرگانی، کشور، نیرو، بهداشت، صنایع، ارتباطات و کشاورزی به هفت کمیسیون مجلس دعوت شده​اند.


به گزارش فارس، کمیسیون‌های اجتماعی، اقتصادی، امنیت ملی، انرژی، بهداشت، صنایع و کشاورزی میزبان این وزرا خواهند بود تا علاوه بر ارائه گزارشات مربوطه، به سوالات نمایندگان پاسخ دهند.

کما اینکه صادق محصولی وزیر رفاه و تأمین اجتماعی هفته جاری با حضور در کمیسیون اجتماعی به سؤالات موسی‌الرضا ثروتی نماینده بجنورد به نمایندگی از 8 نفر از نمایندگان و سؤال مشترک بهمن محمدیاری و محمد کرمی‌راد نمایندگان طوالش و کرمانشاه پاسخ می‌دهد.

همچنین مهدی غضنفری وزیر بازرگانی و معاونانش روز سه‌شنبه با اعضای کمیسیون اقتصادی نشست مشترکی خواهد داشت و در این نشست به ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه‌های این وزارتخانه در خصوص موضوع اجرای جهاد اقتصادی می‌پردازد.

مصطفی محمدنجار وزیر کشور هفته جاری با حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به سؤاالات سید احمدرضا دستغیب (فخر‌الدین) نماینده شیراز، عباس رجایی نماینده اراک، علی‌اکبر اولیاء نماینده یزد و صدوق، محمدرضا خباز نماینده کاشمر، قدرت‌الله علیخانی و امیر طاهرخانی نمایندگان قزوین و تاکستان و امین شعبانی نماینده سنندج پاسخ می‌دهد.

کمیسیون انرژی مجلس این هفته از مجید نامجو وزیر نیرو دعوت کرده تا او با حضور در این کمیسیون به سؤالات رضا رحیمی‌‌نسب نماینده خرم‌آباد، سعدالله نصیری نماینده زنجان، کاظم جلالی نماینده شاهرود و مقداد نجف‌نژاد نماینده بابلسر پاسخ دهد.

صادق محصولی وزیر رفاه و تأمین اجتماعی مجلس هفته جاری برای پاسخگویی به سؤالات یونس اسدی نماینده مشکین‌شهر، سید نجیب حسنی نماینده مینودشت و احمدعلی کیخا نماینده زابل به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس می‌رود.

همچنین مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت و درمان نیز با حضور در این کمیسیون به سؤالات صمد مرعشی نماینده رودبار، محمدمهدی افشاری نماینده داراب و زرین‌دشت، جلال محمودزاده نماینده مهاباد و مقداد نجف‌نژاد نماینده بابلسر پاسخ می‌گوید.

علی‌اکبر محرابیان وزیر صنایع و معادن این هفته به دعوت کمیسیون صنایع و معادن مجلس، به خانه ملت می‌رود تا به سؤالات رضا علیزاده نماینده ورزقان، ابوالفتح نیکنام نماینده تنکابن و جمعی از نمایندگان مجلس پاسخ دهد. وی پس از پاسخگویی به سؤالات نمایندگان، گزارشی را در خصوص اجرای قانون تولید خودرو و سایر تولیدات صنعتی داخلی به اعضای این کمیسیون ارائه می‌دهد.

رضا تقی‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این هفته برای پاسخگویی به سؤالات سید کاظم دلخوش نماینده صومعه‌سرا، سید مهدی صادق نماینده آستانه‌اشرفیه و ستار هدایت‌خواه نماینده بویر احمد و دنا در کمیسیون صنایع و معادن مجلس حاضر می‌شود.

صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی هفته جاری به دعوت کمیسیون کشاورزی به قوه مقننه می‌رود تا به سؤالات سید نجیب حسینی نماینده مینودشت، سید مهدی صادق نماینده آستانه‌اشرفیه، یعقوب جدگال نماینده چابهار، مصطفی مطورزاده نماینده خرمشهر، محمدرضا رضایی نماینده جهرم، محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز، احمدعلی کیخا نماینده زابل، سؤال مشترک محمودزاده، کرمی و محمدی نمایندگان مهاباد، سنندج و سردشت و سؤال مشترک محمودزاده، اقبال محمدی و پرتوی نمایندگان مهاباد، مریوان و سنندج پاسخ دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.336 seconds.